Úszás

Sportesemények, táborok
Táborok, sportesemények

Növünk együtt
A PIM-mel szervezett integrált családi nap február 25-i alkalma kifejezetten kicsiknek szól, melyre várunk minden gyermeket, aki még nem múlt el 12 éves, s önfeledt játékkal szeretné csillapítani kíváncsiságát és felfedezni a világ sokszínűségét. S a szülőkről sem megfeledkezendő, ha kedvük tartja, a csapattal bolyonghatnak a mesék és kreatív foglalatosságok birodalmában, avagy felfedezhetik a múzeum állandó és időszakos tárlatait...

Edzés, mozi, séta
Február 24-én tartjuk az aktuális városi sétát, amit egy torna és mozi előz meg. A mozi kivételesen 12:30-kor kezdődik, hogy kényelmesen elérjük majd a sétát, ami ugye ismét ingyenes, csak regisztrációhoz kötött. A moziban Az igazi csoda című új sikerfilmet tekintjük meg, a februári séta témája pedig: Kávéházak egykor és ma...

Róma útinapló
Február 17-én a tornát követően a Kinoba megyünk. Ezalkalommal a Minden kút Rómába vezet kerül vetítésre, s miután ráhangolódtunk a filmmel, átmegyünk Noémihez, hogy a Rómát látogatott csapattal pizzázzunk, fagyizzunk, és elkészítsük az útinapló következő fejezetét.
A mozinak 14:30 körül lesz vége, a naplózásnak pedig 6 körül.

Musicalmesék
Február 11-én 11:00-ra megyünk az Operettbe, a Musicalmeséket megnézni...

Busójárás
Február 10-én 8:30-kor találkozunk a Népligetnél a buszpályaudvaron és 9-kor Mohács felé vesszük az irányt, ahol megnézzük, miként űzik el a telet a profik...
Miután elrendeztük, hogy jöjjön a tavasz, mi is jövünk, vissza a Népligetbe, a tervek szerint 18:45-re.

Edzés és Életrevalók
27-én edzés után elmegyünk Életrevalózni a csapattal. Akinek van az alkalomra illő feladata, nyugodtan hozhat otthonról...

Torna, Kincsem, városi séta
Január 21-e több okból is kiemlet napja az évnek. Egyrészt Alapítónk születésnapja miatt (Boldog szülinapot Noémi!), másrészt a második városi sétánk miatt, de mivel mozit is terveztünk, ezért nézzük sorban.
Január 21-én lesz a heti torna (tehát vasárnap és nem szombaton.) Ezt követően 3/4 1-től megnézzük a Kino-ban a Kincsem-et, majd 15 órától következik a második sétánk, ez alkalommal a pesti Broadway-n.

4. fejezet
Az idei első torna január 6-án lesz Gábornál, amit rögtön követ egy újabb fejezet készítése a naplóban.Gábornál a tornateremben 6-án kezdünk, akkor csináljuk meg a Szeged-Szabadka naplót és a Nádasdladányt is

Karácsonyi készülődés a PIM-ben és Kino
December 17-én 10-12-ig adventi készülődős családi napra megyünk a PIM-be, majd 1-re a Kino-ba, a Barátságos óriás című mesét megnézni.
További részletek

Coshelp
Ha a PlayIT után is szeretnél személyesen találkozni Hófehérkével és más hírességekkel, akkor december 16-a a Te napod... Tornát követően a Coshelp csapattal játszunk egy picit a karácsonyi készülődést megelőzően. Aki tornázik, át tud jönni velünk, a többiekkel a Moszkván találkozunk 1-kor...

Cukrászdinasztiák nyomában
December 10-én Budapest méltán meghatározó és híres cukrászdinasztiáinak nyomába eredünk.
Sétánkat a Gerbeaud-val kezdjük, majd a Szamos és az Auguszt cukrászda következik, végül az újonnan megnyílt Hauerrel zárjuk a sort.
A sétát angol és magyar nyelven vezeti Czékmány Anna és Vajer András.
Találka 2-kor a Vörösmarty téren az óriás Budapest feliratnál, a célállomást nagyjából 4-kor érjük el...
Hogy mindenki kedvére ingyenesen részt vehessen rajta, azt az Open Society Foundation támogatta.
További részletek

Mikulás kupa
December 9-én a mézeskalács téren ismét FEBSSZ Mikulás kupa, amin reméljük megjelenik a verseny névadója is személyesen. Tehát jó hangulatú verseny, jó társaság, népes csapat szóval minden adott, hogy a szokásos éremesőnk se maradjon el :)
Hajrá Para-Fitt!
Vágvári vitézek naplója
Aki nyáron volt velünk a Végvári turnén, hozza magával december 2-án a képeslapjait, valamint tollat, ceruzát (a többit mi biztosítjuk), mert edzés után elkészítjük Velük az útinapló következő fejezetét...

Edzés és Brazilok
November 25-én, edzést követően a Kinoban megnézzük a Brazilok című filmet.
A vetítés 1-kor kezdődik a Kino moziban, jegyek 600 Ft-ért, szokás szerint.

PlayIT
November 18-ra meghívtak minket a PlayIT kiállításra a Hungexpora. A kiállítás tavaly is nagy siker volt, s a múltkori alkalomhoz hasonlóan, most is kint lesz a Honvédség, hallgathatunk este koncertet, sőt vacsorát is fogunk kapni. A délelőtti edzésnél, valamint 13:00-kor a III-as kapunál is be lehet csatlakozni.

Edzés, életrevalók, Salgado
11-én edzéssel kezdünk, majd elmegyünk a Teleki térre, ahol Életrevaló feladat gyanánt mindenki megveszi magának a jövő évi határidőnaplót. A napot a Salgado kiállítással zárjuk, mivel a képek nagyszerűek, s legutóbb a foglalkozás alkalmával nem maradt időnk mindent megnézni, bepótoljuk a kimaradt látnivalókat. 15 óra körül végzünk a Műcsarnoknál...

Családi délelőtt és Amadeus
Október 29-én 10 órától Integrált családi érzékenyítő délelőtt a PIM-ben velünk-rólunk
Az a kérés, hogy a nem egykék a testvéreikkel együtt érkezzenek, hiszen kik tudnának a legjobban mesélni a pepita népecskékről...
A családi nap után kicsit visszakapcsolunk Figaro-hoz, amit a gyerekekkel láttunk és elmegyünk megnézni Milos Forman nyolcszoros Oscar díjas filmjét, az Amadeus-t. A film 160 perces, zenés, szinkronizált és Mozart életéről szól. Ami valóban olyan kalandos volt, ahogy azt az Erkelben is mesélték a felvezetőben.
A vetítés 1-kor kezdődik a Tabán moziban, jegyek 600 Ft-ért, szokás szerint.

Szombat, az edzés, kiállítás, alkotás jegyében
Október 28-án edzés után a Műcsarnokba megyünk (3/4 1-re) kiállítást nézni (még pontosabban részt venni egy foglalkozáson), majd Füri Katihoz sétálunk át (ezalkalommal nem a GYIK-ba, hanem a Rámpába, ami a VI. kerületben van, a Székely Bertalan utcában,) ahol táskákat fogunk együtt készíteni /És nagyjából 6 körül fogunk végezni...

FEBSSZ úszóverseny
A tanév első úszóversenye Százhalombattán lesz, október 21-én. A kelenföldi buszpályaudvarról indulunk 8:45-kor, így fél 9-kor találkozunk. (Nagyjából 10-re érünk le az usziba.) A visszautat még nem tudjuk, remélhetőleg az érmeink kiosztása fogja megdobni az indulási időt :)
Hajrá Para-fitt!

Fürdő, mozi, PIM, más szóval vasárnap :)
Október 8-án 9-kor találkozunk a Blahán a metro kijáratánál, majd innen megyünk a Király fürdőbe. A Szerájban elköltött ebéd után 12:30-tól megnézzük az Egri csillagokat. Ez még részben a végvárakhoz kapcsolódik, így akik voltak azon a turnén hozzák a naplót is meg a prosikat is Annához, akihez utána megyünk foglalkozásra a PIM-be, ahol arról fogunk beszélgetni, hogy a török kultúra miket adott nyelvében és hagyományaiban a miénkhez. (fürdők, kávézók, jövevényszavak) Gül baba türbéje felújítás alatt, így azt még nem tudjuk meglátogatni, ezért csak a film lesz előtte.

Tanévkezdés
Az úszás a KÖSZI-ben október 3-án fog kezdődni. (Nagyjából minden változatlan, a nagyoknak a szokásos két csoport lesz 17.30-18.20, illetve 18.20.-19.10, míg a kicsiknek caütörtökön 16:40-17:30.) A tornateremben pedig október 7-én kezdünk, 10-től. Várunk mindenkit szeretettel :)

Hajóval búcsúzunk a nyártól
Szeptember 16-án szombaton tartjuk Fecó szülcsinapcsiját Gábornál 11:00-tól a gymben, a Blahán. Utána még elmegyünk egy nyárbúcsúztató hajókázásra közösen le a Rómaira, a Fellini kultúrbisztróhoz, ahol már korábban is jártunk. Ez utóbbira mindenkinél lehet egy ezres lángosra, limcsire, vagy amit szeretne.

Pécs, Szigetvár, Siklós
Augusztus 21-24-ig tolunk egy újabb Pécsi turnét, hogy a környéket is felfedezzük.
Pécsett lenne a szállásunk egy medencés házban, és onnan mennénk át egyik nap Siklósra, másik nap Szigetvárra...

hej-hó! hej-hó! Arlón nyaralni jó!
Idén augusztus 8-12-ig látogatunk el kedvenc hazai tengerszemünkhöz...

Szeged- Szabadka turné
július 24-27-ig megejtenénk a Szeged- Szabadka turnét határátlépéssel, tiszai fürdőzéssel, vízparti stéges szállással, vonattal és busszal. A 8:53-as IC-vel megyünk a Nyugatiból. Találka fél 9-kor a Nyugatiban. (Akinek az jobb, felszállhat a kökin is ;)

Nádasdladány
Július 21-én a Nádasdy kastélyba látogatunk, ami Magyarország egyetlen Tudor stílusú kastélya...

Állatkert és Róth Miksa
július 13-án csütörtökön az Állatkertbe majd a Róth Miksa Emlékházba látogatunk el, utóbbiba tárlatvezetéssel. (A kettő között pedig megebédelünk.) A programokra külön-külön is be lehet csatlakozni.

(Nem csak) kiállítás megnyitó
Június 23-án 10-12-ig sportbemutatót tartunk Gábornál egy nemzetközi konferencia keretén belül érkező küldöttségnek Borisszal, Dévivel, és Marcival. Ami azt jelenti, hogy edzünk 2 órácskát nyilvánosan :) Utána ebédelünk és útinaplózunk, majd 18 órától nyitjuk legújabb kiállításunkat a D18-ban...

Pala szezon
Tutira azbeszt mentes változat... (Viszont hullám és csúszda annál több van benne...) Igen, idén is megyünk Palára, ahova szülőkkel, és szülők nélkül is be lehet csatlakozni. A program időjárás függő, ezért Noémi mindig jelzi majd, hogy a hét mely napján esedékes a csobbanás...

Pál utcai fiúk
13-án Pál utcai fiúk napot tartunk. Az edzést követően elmegyünk megnézni a filmet, sétálunk Annával, s a Vígszínház darabjával zárjuk a napot.

Várkert bazár
Az 1875-1883 között, Ybl Miklós tervei alapján épült neoreneszánsz Várkert Bazár a Világörökség része. Ezt tekintjük meg vezetéssel egybekötve, május 6-án. A változatosság kedvéért hajóval megyünk a helyszínre...

Magyarok az olimpián
Április 29-én ismét programdömping :) Edzéseket követően a Kino-ban tekintjük meg a Szív bajnokai-t, majd a sport jegyében telő nap folytatásaként, a Magyar Olimpiai és Sportmúzeumba megyünk, ahol most a magyar olimpiai sikerekről készült időszakos kiállítás tekintjük meg egy hozzá kapcsolódó foglalkozással egybekötve

Fürdőlátogatás
Földünk felületének 71%-a víz. Éppen ezért úgy gondoljuk, méltó a Föld napjához, ha budai fürdőket látogatunk végig, a délutánra áttet edzés előtt. Találka 9:30-kor, a Blahán, 12-körül végzünk a Király fürdőnél, délután 1-től pedig a gymben tornázunk majd.

Kincsem hétvége
Az áprilisi Kincsem hétvége programjai: meglátogatjuk vidéken a Blaskovich kúriát, sétálunk a városban Blaskovich nyomában, megnézzük a Kincsem filmet, és kimegyünk az ügetőre is a gyerekekkel. Viszont ennyi program csak két napba fog beleférni, ezért április 1-én és 2-án is együtt bandázunk. A sétán Anna lesz velünk.

Március 25-én FMSZ úszóverseny
Március 25-én székesfehérvárra megyünk úszóversenyre. Mély víz, 50-es medence, nagy uszoda, nagy verseny, nagy eredmények. Hajrá Para-fitt!

Francia sanzonok, írói fogások.
Március 11-én az edzéseket követően Életrevalózunk egy picit, majd délután a PIM-ben egy irodalmi gasztrokiállítást megelőzően, ismét Orbán Borbála csodálatos hangjában gyönyörködhetünk.

Edzés, mozi, séta
Március 18-án edzéseket követően a Kino-ba megyünk mozizni, és egy városnéző sétával zárjuk a napot, a Budapest Beyonddal.

Irodalmi barangoló
Március 5-i, belvárosi sétánkon a magyar irodalom nagy alakjainak nyomába eredünk. Hol élt, merre járt Petőfi,Vörösmarty, Móricz, Ady.
A sétát Czékmány Anna vezeti, Találka a Petőfi Irodalmi Múzeum előtt március 5-én, 15 órakor.

Barlangászás, mozi, kiállítás
Február 18-án kettéosztjuk a társaságot. Mivel csak limitált számban vehetünk részt a barlangászáson, ezért van, akivel barlangászni megyünk, a többieknek Borisz tart tornatermi edzést, majd a Kino-ban találkozunk, ahol 13-órától a Zootropolist tekintjük meg, s hogy ne legyen itt vége a napnak, elmegyünk a Természettudományi Múzeumba zárásképp. (Itt 5-kor végzünk.) Be lehet csatlakozni a programok bármelyikére, akár menet közben is :)

Kedves barátaink!
Szeretettel várunk benneteket februári jótékonysági filmfesztiválunkon és kiállításunkon! Részletek a meghívókban...

Berlin
Február 4-7-ig, Németország fővárosába, Berlinbe látogatunk. A gyorsaság jegyében, repülővel megyünk, a szállásunk pedig 3-4 ágyas szobábákban lesz. Mindneki hozzon magával kulacsot, hogy a városnézés közben se szomjazzanak a vesécskénik.

Edzés és ételosztás
Január 7-én az úszást követően szárazföldön folytatjuk a tornát délig, majd edzés után a Budapest Bike Maffia ételosztó programjához csatlakozunk a Food truck udvarban. Ezért kérjük aki jön edzésre, csomagoljon néhány plusz szendvicset, vagy valami ropogtatni valót, hogy ezzel segítsük a nagy hidegben otthontalanokat.

Görög Isten szobrok Budapesten
Január 29-én vasárnap lesz a hétvégi tornatermi edzés 10-től 12-ig, melyet követően Anna vezetésével keresünk görög szobrokat a főváros közterein. A sétára mindneki jó melegen öltözzön fel.

Edzés, mozi, múzeum
Sport és kultúra jeligére január 22-én vasárnap a szárazföldi edzés (10-12) után átballagunk a Kinoba, és amolyan kikapcsolódásképp megtekintjük a Grand Budapest Hotelt. A napot pedig egy szecessziós sétával zárjuk az Iparművészeti múzeumban :)

Edzés mozimánia, ajándékkészítés
December 22-én szombaton, edzés után Billy Elliotot nézünk a Kinoban, kiélendő a filmista hajlamainkat, majd ajándékokat készítünk a Nap utcában. Bögrét, tálat festünk, és csokit is öntünk, hogy legyen egy kis saját készítésű csemege is a fa alatt.

Februári kiállításunkra készülünk
December 10-én szombaton úszást követően tornatermi edzés következik, majd edzések után a GYIK műhelyben készülnek tovább a kiállítás anyagai. (Igen, februárban a MagNet bank ad otthont a következő kiállításunknak, úgyhogy addigra remélhetőleg bővül a megcsodálható műveink száma. Ennek jegyében aki szeretne, becsatlakozhat edzésen, vagy akár edzés után, legkésőbb 2-kor a Várban.

Mikulás kupa
A mézeskalács téren, december 3-án 10 órától kerül megrendezésre az idei Mikulás kupa

November 26
A nap programjai: Úszás, torna, falmászás, tekwando bemutató, PlayIT show.

Tolerancia nap
December 2-án a Politechnikumba megyünk, a tolerancia napra.

November 26
A nap programjai: Úszás, torna, falmászás, tekwando bemutató, PlayIT show.

Kiállítás
November 19-én az edzések után természetfotó kiállítás a Ludovikánál, 2 körül végzünk.

GYIK műhely
Szinte heti rendszerességűnek mondható kézműves foglalkozásunk ezalkalommal 13-án, vasárnap lesz

A tanév első versenye
A mézeskalács téri évadnyitó emlékverseny, idén november 12-én lesz.

Falmászás + GYIK
November 6-án a szokásos úszást és tornát követően elindul a falmászás is. Délután pedig alkotni megyünk.

Őszi kirándulás
Október 21-én Nyíregyházára megyünk, szombaton megnézzük Pötit a tokaji Spartan versenyen és bejárjuk a környék nevezetességeit, vasárnap pedig a nyíregyházi állatkertbe látogatunk el.

Mozitörténeti séta.
Október 9-én mozitörténeti sétára megyünk, a Művész mozi volt vezetőjével.

Sport és képzőművészet
Október 8-át a sport és az alkotás jegyében töltjük.

Október 1.
Ezen a szombaton sem ér véget a közös progik sora az edzéssekkel. Az Új Európa Alapítvány 10 éves jubileumi bulijára vagyunk hivatalosak.

Úszás, torna, mozi
Szeptember 24-én edzések után a KINO-ba megyünk.

Indul a tanév, és a közös progik
Idén sem kezdődik kultúrprogi nélkül a tanév. Szeptember 10-én a GYIK műhelybe látogatunk Modigliani kiállításra és művészeti foglalkozásra Füri Katival.

Egyből a mélyvízbe
Indul a szeptember a torna és a mélyvízi úszás jegyében.

Július 4.
Július 4-én délelőtt színháztörténeti sétára invitálunk mindenkit, délután 3-tól pedig vendégül látunk minden betérőt a Supergym Blahában rögtönzött piknikünkön.

a href="n314.html" class="news">Picasso
Május 28-án Picasso kiállításra megyünk 14:30-ra.

PIM 3.
Június 5-én vasárnap a Petőfi Irodalmi Múzeumba megyünk sárkányföldi kirándulásra.

Kiállítás no.5.
Május 31-én 18 órai kezdettel, Budaörsön kiállítás nyílik a gyerekek alkotásaiból, immáron az ötödik. Gyertek sokan :)

Költözés
Május 29-én költözünk át az új helyre.

Szerelés és foci
Május 21-én a Tikkun Olam csapattal szerelünk az új helyen, majd kispályás focizunk egyet.

Budaörs Feszt
Május 7-én Budaörs fesztiválra megyünk edzés után.

Kerttakarítás
23-án edzés után elmegyünk az esetlges új helyünkhöz tartozó kertet kitakarítani.

Örömfutás
Április 17-én Örömfutunk a Népligetben a Mozdulj! egyesület jóvoltából

Országos úszóverseny
Április 16-án Székesfehérvárra megyünk úszóbajnokságra.

Óz drámafoglalkozás
Április 3-án a Petőfi Irodalmi Múzeumba megyünk

Nyuszi kupa
Idén is lesz Nyuszi kupa a Mézeskalács téren.

Workshop a MagNet Házban
Április 12-én, integrált családi délután keretében, cake pop készítő workshopot fogunk tartani, a MagNet Közösségi Házban

Sportnap és fotókiállítás
Március 19-én szombaton, FMSZ sportnapra és McCurry kiállításra megyünk.

Pécsi turné
A tavaszi szünetben szervezünk egy három napos pécsi kirándulást

Vízi örömök napja
Március 6-án vasárnap, vízes családi délelőttöt tartunk minden kedves érdeklődőnek.

Kiállítás, fotózás, lángosozás
Február 20-án 10:30-tól a Nemzeti múzeumba megyünk, a Hemző fotókiállításra.

FMSZ úszó OB
Február 6-án az FMSZ mélyvizes uszóversenyén próbáljuk ki magunkat.

Zemplén Kalandpark
Korcsolya, sí, szánkó, bob. Igen, telelni megyünk február 14-17-ig.

Mosó Masa rajzkiállítás
Január 24-re meghívtak minket a Petőfi Irodalmi Múzeumba a Mosó Masa rajzkiállításra, és egy kifejezetten számunkra készült, ehhez kapcsolódó foglalkozásra.

Színház 2016 vol.2
Színházból sosem elég... Ennek szellemében szeretnénk meghívni a családokat a Leander és Lensziromra február 13-ra...

MikuLáss
A Láss egyesület meghívott minket december 6-ra a Margit szigetre futni egy jót ;)